Hurtownia filcu Warszawa, geowłókniny Hurtownia Artykułów Technicznych

Oferta

Płyty korkowe i korkowo-gumowe

Płyty korkowe i korkowo-gumowe

PŁYTY KORKOWO-GUMOWE

Opis płyty:

Płyta jest kompozytem drobnoziarnistego granulatu korkowego zwišzanego elastomerem NBR.

Klasyfikacja:

Typ MGS-D według Normy FIAT 9.146.13,

Zastosowanie:

Płyta przeznaczona do wycinania uszczelek spoczynkowych w złšczach wymagajšcych niskich. nacisków montażowych, pracujšcych w œrodowisku oleju, benzyny i innych węglowodorów alifatycznych, niektórych rozpuszczalników, tłuszczów i substancji odmrażajšcych w zakresie:

Maksymalne ciœnienie Maksymalna temperatura:

3MPa 100°C

Uwaga: w przypadku występowania jednoczeœnie ciœnień i temperatur zakłada się maksymalnie IMPa i 75°C.

Płyty szczególnie przydatne w motoryzacji

Standardowe gruboœci: 2,0; 3,0; 4,0; 5;0 mm

 Właœciwoœci według FIAT 9.146.13
 
 TABELA

PŁYTY KORKOWE


CHARAKTERYSTYKA:

WYSOKIEJ JAKOŚCI ODPORNOŚĆ NA OLEJE I PALIWAMATERIAŁ:

KOREK DROBNOZIARNISTY ZESPOJONY ŻYWICĄ POLIURETANOWĄ,

ŚREDNIA WYTRZYMAŁOŚĆ NA ROZRYWANIE I WYSOKA ODPORNOŚĆ NA KRUSZENIE. NISKIE PĘCZNIENIE FIZYCZNE.

 

ZASTOSOWANIE:

 TEN MATERIAŁ JEST SZEROKO STOSOWANY W PRZEMYŚLE MASZYNOWYM I MOTORYZACYJNYM. SZCZEGÓLNIE TAM GDZIE JEST WYMAGANE STOSUNKOWO NISKIE CIŚNIENIE ZAMYKAJĄCE (FILTRY, MISKI, POMPY, MAŁE SILNIKI, ZBIORNIKI, POKRYWY ZAWORÓW). PODKŁAD KORKOWY MA RÓWNIEŻ ZASTOSOWANIE POD PODŁOGI PANELOWE, WYKŁADZINY PCV, WYKŁADZINY DYWANOWE, TRADYCYJNY PARKIET ORAZ PŁYTKI CERAMICZNE. KOREK DAJE SKUTECZNĽ PRZEGRODĘ NA ŻYŁY WODNE, JEST MATERIALEM HIGROSKOPIJNYM CAŁKOWICIE NIESZKODALIWYM DLA ALERGIKÓW. PODKŁAD KORKOWY TŁUMI DRGANIA, IZOLUJE TERMICZNIE A JEDNOCZENIE NIE ULEGA PROCESOWI UTLENIANIA.

 
SPECYFIKACJE MATERIAŁU:

 ROZMIAR ZIARNA: 0.3/1.2 mm

CHARAKTERYSTYKA FIZYCZNA:

CIĘŻAR WŁAŚCIWY (g/cm3) 0.30 - 0.35

TWARDOŚĆ, SHORE A50-60

ŚCIŚLIWOŚĆ, 100 PSI, 7 Kg/cm2, (%) 15-25

POWRÓT ELASTYCZNY(%) min. 75

WYTRZYMAŁOŚĆ NA ROZRYWANIE, PSI, (Kg/cm2) 150, (10.5)

GIĘTKOŚĆ: DOSTAWA (F=6) żadne pęknięcia

OBJĘTOŚĆ PO STARZENIU: ASTM No l OIL, 70 h/100°C (%) -5-+5 ASTM No 3 OIL, 70 h/100°C (%) +5 - +10 ASTM FUEL A, 24 h/20°C (%) -5-+5

ODKSZTAŁCENIE SZCZĄTKOWE:

METODA A 70 h/100°C (%)max- 85 max. TEMPERATURA EKSPLOATACJI +120°C

Zapytaj o produkt Prosimy o szczegółowe opisanie zapytania.